MİSYONUMUZ

Kanun ve mevzuatlarla tanımlı görev ve sorumluluklarını eksiksiz yerine getirmeyi, ilin, üyelerinin ve bölgenin tarım ve hayvancılık sektörünün gelişmesini ilke edinmiş bir borsadır.

 

VİZYONUMUZ 

İl ve ilçelerimizin tarımsal ticari hacminin artması,  ekonomik ve sosyal hayatının geliştirilmesine katkıda bulunmak ve özellikle 5 yıl içerisinde yeni ve altyapısı tamamlanmış entegre bir “Zeytinyağı Lisanslı Deposu” oluşturarak ülke çapında lider ve örnek bir kurum olmaktır.

 

TEMEL İLKELERİMİZ

  • Güçlü ve yeniliklere açık
  • Üye odaklı ve kuramsal
  • Profesyonel ve katılımcı
  • Öncü, lider ve güvenilir
  • Topluma ve çevreye karşı duyarlı

MALİ POLİTİKAMIZ

Kanun kapsamında yaptığı hizmetler sonucu elde ettiği borsa gelirlerini arttırmaya çalışan, giderlerini ise denk bütçe, verimlilik, risk yönetimi ilke ve kurallarına göre misyonu ve vizyonuna uygun olarak, üyelerinin, ilin ve bölgenin gelişimi için harcayan bir kurumdur.

  

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ

Borsamız misyon ve vizyonu ile stratejik hedeflerine ulaşmak için;

  • Personelini doğru ve liyakat esaslarına göre belirlemeyi,
  • Bunları en verimli şekilde değerlendirmeyi ve devamlılığını sağlamayı,
  • Personelin motivasyon ve kurumsal bağlılığını geliştirmeyi,
  • Performans ve ödüllendirme ile personelinin maddi ve manevi haklarını korumayı,
  • Çalışanların kişisel ve mesleki ihtiyaçları doğrultusunda sürekli eğitimler ile onların borsa idaresine doğrudan katılımını sağlamayı,
  • Böylelikle kurumsal gelişimi ve sürekli iyileştirmeyi temel ilke edinmiştir.

 

HABERLEŞME VE YAYIN POLİTİKASI

Antakya Ticaret Borsası, üyelerinin faaliyet gösterdiği sektörlerde gelişimine katkıda bulunacak haber ve bilgileri takip ederek, üyeleri ve paydaşlarının iletişim tercihlerine göre  en hızlı ve en etkin şekilde, gelişmiş iletişim teknoloji araçlarını kullanarak paylaşır.

 

BİLGİ ve İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI

Borsamız hizmet ve faaliyetlerinin iyileştirilmesine yardımcı olabilecek bilgi ve teknolojik gelişmeleri düzenli olarak takip ederek, güvenilir ve güncel bilginin güvenilirliği, gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği konularında tedbirler alarak, iş planlarının ve hizmetlerinin gelişmesi için kullanır. Bu yolla üyeleri ve paydaşları ile güvenli ve hızlı bir şekilde paylaşır.

 

ÜYE İLİŞKİLERİ ve ŞİKAYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI

Borsamız; TOBB Akreditasyon,  ISO 9001 ve ISO 10002 Kalite Yönetim Sistemleri Standartları ilke ve esaslarına uygun üye odaklı bir anlayışla, üyelerinin ekonomik ve sosyal anlamda sürekli gelişimlerine katkı sağlamayı hedeflemiştir.

Üye memnuniyetini artırmak için gerekli her türlü kaynağı sağlayarak, hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunar. Üyelerden gelen şikâyet, talep, öneri ve soruları tarafsız ve adil bir şekilde değerlendirerek sonuçlandırır ve üyelerinin sürekli gelişmesine yardımcı olur.

 

KALİTE ve AKREDİTASYON POLİTİKAMIZ

Borsamız; üyelerinin ve paydaşlarının ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile TOBB Akreditasyon Sistemi gerekliliklerini yerine getirecek, verdiği hizmet kalitesi ile yaptığı etkinliklerle kendini sürekli iyileştirerek, üye memnuniyetini üst seviyede tutacaktır.

Whatsapp ile İletişime Geç